Tämä alkaa jo hipoa jotain äärimmäisyyttä. Viimeisen kolmen kuukauden aikana olen ollut sairaana kotona jo 8 päivää. Marraskuussa oli joku virus kahteen otteeseen, joka kaatoi petiin ja oli kuumetta, mutta ei nuhaa tai flunssaa. Joulukuussa sama uudelleen ja olin parin päivän ajan kotona. Nyt eilisen ja tämän päivän olen ollut kotona toipilaana vatsataudin takia. Ei kivaa ollenkaan.

Eilen nukuin suurimman osan päivästä. Iltapäivällä katsoin digiboksin uumenista viime keväänä tallennetun elokuvan. Eli Miehet elämässäni oli leffan nimi. Pidin elokuvasta ja vaikka se kesti yli 2 tuntia, jaksoin seurata tarinaa alusta loppuun helposti.

Nyt olen sopinut muille tämän viikon illoille kavereiden kanssa kahvittelua, kun alkaa syödä pientä ihmistä tämä eristettynä olo. J on työreissussa torstai-iltaan saakka. Eli tämäkin ilta ollaan ihan kaksi television kanssa kotona.

Onneksi uusi Novita pöllähti postin mukana tänään. Olen kyllä vähän miettinyt josko olisin lopettanut koko lehden tilauksen, kun siinä ei ole ollut oikein mitään "kivaa" aikoihin. Nyt sitten oli, aika montakin kivaa mallia.Yksi kesäinen toppi oli ylitse muiden. Sen voisin kesään mennessä saadakin valmiiksi. Olen optimistinen lähinnä siksi että mallissa ei ole hihoja.